неділю, 23 вересня 2018 р.





Нехай слова ці скучні і бездарні,
Та як мені не написати їх —
Я в них прийду до тихої друкарні
І буду знову втоптувати сніг.
І буду знов у вікна заглядати,
Брехати, що не холодно мені
Твої нечутні кроки впізнавати
В морозній монотонній тишині.
І цілуватися в провулку до безтями…
Чого б тепер я тільки не віддав,
Щоб тільки знову все було так само,
Як я у вірші цьому пригадав.
Щоб знов були ті суперечки марні,
Щоб від кохання знову я дурів…
Нехай слова ці скучні і бездарні,
Та я їх кров’ю власною зігрів!


coma.in.ua/29077?utm_source=facebook&utm_medium=ridnaua&utm_campaign=symonenko
























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































coma.in.ua/29077?utm_source=facebook&utm_medium=ridnaua&utm_campaign=symonenko

Немає коментарів:

Дописати коментар

Нехай слова ці скучні і бездарні, Та як мені не написати їх — Я в них прийду до тихої друкарні І буду знову втоптувати сніг. І буду з...